Go'kväll

Hoppas ni alla har haft en bra kväll. Själv har jag suttit hemma och tagit det lugnt och kollat TV. Tanken var från början att gå ut med Ebba, men blev stanna hemma av många orsaker. :) Imorgon blir det lite plugg på förmiddan och sen blir det till att sjunga resten av dagen :). Känner nu hur mycket jag har saknat att sjunga och jag blir alltid på lika bra humör av att sjunga.

Idag har jag städat och under städningen så strömmade julmusik ut ur mina högtalare :P hmm... det är fortfarande bara oktober, men förbättring sen förra året då jag fick julkänsla i september.... Men nu vill jag att det ska bli jul och jag vill att det ska komma snö och jullov. Längtar också till resan till sälen med Herbertsson :D Jag kommer äga backarna :P eller rättare sagt jag kommer ramla och krossa allt som kommer i min väg :P haha. Kanske inte riktigt sant, men kommer antagligen vara ganska blåslagen när jag kommer hem... Men det är ett pris jag är villig att betala för att få åka skidor :D.

Men nu ska jag se klar filmen på TV och sen väntar sängen för min del. Jag känner redan hur ögonlocken är tunga... *gäsp*. Så nu skriver jag godnatt för idag.

See ya

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0