Första inlägget skrivs av min underbara syrra :D

hmmm, nu när man väl har fått den stora äran att inleda någons blogg, vad skriver man då?
känner mig naturligtvis mycket ärad, men samtidigt känner jag en glimt av olust då jag inte har en aning om vad man skriver på en blogg...(då jag aldrig har läst någon :S)

ett annat moment som gör att blodtrycket reser, pulsen höjs och svettpärlorna börjar uppkomma i pannan är att min syster inte vet vad hennes blogg skall handla om... jag vill ju inte förstöra hennes nya blogg med att skriva en mass jams som inte har ett dyft med hennes blogg att göra, och putta hennes blogg utför stupet på första inlägget. 

jag skulle kunna börja med att presentera min syster för er läsare! 

för er som inte känner henne är hon en mycket go tjej, alltid igång med nya projekt. pigg, glad och med mycket fart. så ni kommer säkert att få mycket rolig läsning här! (jag tänker oxå spionera på henne,mohehehe)

mycket nöje!

puss och kram

syrran  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0