:)

Godmorgon allihopa!

Hoppas helgen har varit bra och ni sovit gott i natt.

Imorse vaknade jag av att jag hade ont i min handled, som jag inte kan röra för tillfället, så tar ganska lång tid att skriva på datan :P

Senare idag ska jag ut med Ebba och spåra med Claisy och sen blir det nog att åka hem till vänner till familjen ikväll eftersom jag inte ens kan hålla i en florett :S 

I helgen hade jag hur kul som helst (förutom med handleden då :P). Jag har köpt en ny fäktbag :D den är så stor så att den inte får plats i bagageutrymmet :P haha  sen köpte jag nya fäktbyxor och stumper + sladdar till masken och det som ska på masken (vet inte vad det heter). Kortfattat och bra kan man säga att jag är nöjd med mina inköp :D

men nu ska jag ta och äta frukost innan jag svältr ihjäl.

Ha det gött allihopa!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0