Träning och pluggande

Ikväll har jag tränat och även om vissa av mina leder gör ont så känns det skönt att komma igång med träningen igen efter sjukdom förra veckan. Musklerna får komma igång och jobba igen :) Till en början är de alltid lite sega men sen börjar de jobba så smått. :)

Sen när jag kom hem från träningen blev det att hjälpa Camilla med italienskan via msn och då passade jag själv på att göra den och nu är den klar. Gött tycker jag.

Och snart väntar sängen och imorgon blir det skola, cello och spela på hilton. Kommer spela massa cello de närmsta dagarna. Först blir det hilton imorgon och sen konsert på onsdag också. Egentligen skulle jag spelat idag också men hoppade detta för att jag ville träna igång mig lite inför helgens tävling. :)

Men nu så ska jag gå och fixa mig inför att så småningom sova :)

Ha det gytt allihop

Byebye

Kommentarer
Postat av: Neea<33

Tycker synd om dina leder ;D

2009-11-20 @ 14:39:40
URL: http://beautiqueen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0