Lyssnar på musik och halv sover

Jag är verkligen trött efter de dagarna jag varit sjuk. Om jag hade lagt mig ner nu, hade jag somnat direkt. Så just nu lyssnar jag på musik (på hög volym) så att jag inte somnar :P

Jag har börjat fixa julklappar och jag är stolt över mig själv eftersom jag har tänkt ut ett par redan :D Och som inte det vore nog... Jag har sorterat massa noter :P Hittade massa noter i en ända röra. Så jag har sorterat och satt in noterna i pärmar beroende på vad det är för noter. Och jag är nästan helt klart med det, men orkar inte fixa klart de ikväll. (A) hihih får bli imorgon, då jag planerar att ha en fixar dag innan det blir hem till Ebba och kolla film med massa människor.

Så för att orka imorgon ska jag börja göra mig iordning för sängen snart :)

Så nu är det godnatt för mig.

Hoppas ni alla får en super helg.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0