Första advent :D

Nu börjar det äntligen närma sig jul och jullov... vilket ska bli så otroligt skönt. Jag längtar verkligen. :D


Igår sjön kören in advent och det gick väldigt bra :) tjejerna är verkligen superduktiga :D Och när vi stod där och sjöng så kändes det verkligen som om vintern är här och julen står vid dörren :) Så därför har jag spelat julmusik hela dagen och börjat packa in de inköpta julklapparna.

Ska fixa klart de sista julklapparna nu i veckan som kommer och sen är det bara inpackning och julklappsrim som måste fixas. Sen är jag redo för jul :D

Hoppas alla har haft en lika trevlig helg som jag har haft med vänner och familj.

Ha det bra

Byebye


Kommentarer
Postat av: Neea<33

2009-11-30 @ 09:18:10
Postat av: Neea<33

aaah, har du redan fixat julklappar!!! <33

2009-11-30 @ 09:19:06
URL: http://beautiqueen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0